Xəbərlər

sinif
27 Mar

Sinif rəhbəri “şagirdlər üçün qaydalar”ı, əxlaqi hərəkətləri və mədəni davranış qaydalarını izah edib şagirdlərə başa salır.

Sinif rəhbəri anlayışı ilk yaranan vaxtlarda “Qrup rəhbəri” adı ilə meydana gəlmişdir. Onun fəaliyyətinə dair təlimat 1931-ci ildə təsdiq olunmuşdur. Sonralar, 1934-cü ildən “qrup” sinif adı ilə, “qrup rəhbəri” isə sinif rəhbəri adı ilə əvəzlənmişdir. Şagirdlərin təlim-tərbiyəsində müəllimlərin hər birinin ayrılıqda böyük rolu olsa da, sinfin tərbiyə işlərinin təşkilində, şagirdlərin möhkəm bir kollektiv ətrafında birləşdirilməsində,

Read More
Qadir bey
26 Mar

Peşə təhsildə aparılan islahatlar mövcud problemi aradan qaldırır.

Azərbaycan Texniki Universitetinin “Biotibbi və radioelektron aparatlarına servis xidməti” ixtisaslaşması üzrə magistrantı, Texnika və Texnologiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzinin müəllimi Qafarov Qadir Arzu oğlunun məqaləsini sizlərə təqdim edirik. Texnika və Texnologiyalar üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzində müəyyən tədbir və islahatlar həyata keçirilir. Fəal pedaqogikanın dərs prosesinə tətbiqinin əsas səbəblərindən biri: informasiya komunikasiya texnologiyalarından (İKT-dən) istifadənin

Read More
IMG-20160517-WA0031
26 Mar

Ümumi təhsil elmlərin ümumi əsaslarının öyrədilməsini, zəruri bilik, bacarıq və vərdişlərin aşılanmasını və əmək fəaliyyətinə hazırlanmanı təmin edən təhsil pilləsidir” Ölkəmizdə təhsil sahəsində daha bir yenilik – “Ümumi Təhsil haqqında” qanun layihəsinin müzakirələri aparılır. Hazırda qüvvədə Təhsil haqqında qanun ola-ola bu növbəti qanunun qəbulu hansı zərurətdən yaranıb? Yeni qanun özündə hansı yenilikləri ehtiva edəcək? Bu

Read More
Без названия
26 Mar

Banqladeş Xalq Respublikasının Prezidenti Zati-aliləri cənab Md. Əbdül Həmidə 25 mart 2019, 11:00 Hörmətli cənab Prezident, Ölkənizin milli bayramı – Müstəqillik Günü münasibətilə Sizə və xalqınıza öz adımdan və Azərbaycan xalqı adından ən səmimi təbriklərimi yetirirəm. Ümidvaram ki, Azərbaycan ilə Banqladeş arasındakı münasibətlər daim inkişaf edəcək və genişlənəcəkdir. Belə bir xoş gündə Sizə möhkəm cansağlığı,

Read More
kitab
26 Mar

Ümumi təhsilin məzmunu 1.Ümumi təhsilin məzmunu fərdin, cəmiyyətin, dövlətin maraq və tələbatlarını, milli və ümumbəşəri dəyərləri əks etdirməklə humanistlik, dünyəvilik, varislik, inteqrativlik prinsipləri əsasında müəyyən edilir. 2. Ümumi təhsilin məzmunu təhsilalanların yaş, fizioloji, psixoloji xüsusiyyətləri nəzərə alınmaqla onların dünyagörüşünün və şəxsiyyətinin formalaşmasını, bazar münasibətlərinin tələblərinə uyğun zəruri bilik və bacarıqlara yiyələnməsini, əqli, fiziki, mənəvi, estetik

Read More
tn
26 Mar

“Dəyərlərə əsaslanan təhsil öndə olmalıdır”

https://edu.gov.az/az/page/9/16336 “Dəyərlərə əsaslanan təhsil öndə olmalıdır” Sevinc İlyas Məmmədova, Corc Vaşinqton Universitetinin doktorantı:“Biz uşaqlarımızın bacarıqlı insan olmalarına daha çox çalışmalıyıq, nəinki 700 bal toplamasına”   Azərbaycanlı gənclərin dünyanın nüfuzlu universitetlərində təhsili və yüksək peşəkarlar kimi yetişmələri gələcək uğurlu karyeranın təməli deməkdir. Bu, həm də  ölkəmizin gələcəyinə hesablanmış strateji hədəfdir. Çünki  bu gənclər öz uğur hekayələri

Read More
?
26 Mar

Təhsil işçilərinin qabaqcıl təhsil işçisi döş nişanı və Fəxri Fərmanı ilə təltif olunması necə müəyyən edilir?

Bu qaydalar 2002-ci ildən bəri tədbiq edilir. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi haqqında Əsasnamənin 3-cü bölməsinin 3.5-ci bəndinin 26-cı yarımbəndinə əsasən Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin “Azərbaycan Respublikası qabaqcıl təhsil işçisi” döş nişanı və Fəxri Fərmanı ilə təhsil sisteminə daxil olan idarə, müəssisə və təşkilatların işçiləri, Təhsil İşçiləri Azad Həmkarlar İttifaqı Respublika Komitəsi orqanlarının əməkdaşları təhsil sahəsində

Read More
mw'llim
26 Mar

Dərs cədvəli tərtib edilərkən psixofizioloji və gigiyenik tələblər nəzərə alınmalıırmı? Sualına cavab tapmağa çalışırıq.

Dərs cədvəlinə verilən psixofizioloji və gigiyenik tələblər Ümumtəhsil məktəblərində aparılan müşahidələr göstərir ki, bəzi hallarda dərs cədvəlinə verilən gigiyenik tələblərə düzgün əməl olunmur. Bu isə müəllimlərin iş qabiliyyətinin aşağı düşməsinə, şagirdlərin isə həddindən artıq yorulmalarına gətirib çıxarır. Ona görə də tədrisin səmərəliliyini artırmaq həftənin günləri və günün saatları üzrə dərslərin düzgün planlaşdırılmasından, yəni dərs cədvəlinin

Read More
kitab
26 Mar

Həftəlik dərs cədvəlini tərtib edərkən bu metodik tələbləri gözləmək məqsədəuyğun hesab edilir: 14 qızıl qayda

Cədvəlin tərtibinə verilən pedaqoji tələblər Dərs cədvəlinin tərtibində bir çox amillər nəzərə alınmalıdır. Bu amillərə məktəblinin psixofizioloji xüsusiyyətləri ilə yanaşı, məktəblilərin və müəllimlərin arzu və maraqları, məktəbdə sanitar-gigiyenik normalar, fənn kabinetlərinin sayı, xüsusilə təhsilin məzmununun xüsusiyyətləri daxildir. Tədris prosesinin təşkili zamanı təlim məşğələləri 8 saatdan az olmayaraq və beş günlük tədris həftəsinə görə nəzərdə tutulmalıdır.

Read More
Без названия (1)
26 Mar

Dərs cədvəli-tədris prosesinin nizama salınması normativ sənədlərə uyğun olmalıdır.

Tədris prosesinin nizama salınması normativ sənədlərə uyğun olmalıdır. Ümumtəhsil məktəblərində təlim-tərbiyə prosesinin, ümumilikdə götürdükdə təhsil prosesinin təşkilində bir sıra sənədlərin düzgün tərtibi mühüm şərtdir. Bu proseslərin normal təşkilini təmin edən əsas normativ sənədlərdən biri dərs cədvəlidir. Təcrübə göstərir ki, bu normativ sənədlərdən biri dərs cədvəli hesab edilsə də hazırda bu sənədin bir normativ əsas kimi

Read More
Page 5 of 21« First...34567...1020...Last »